Ga naar inhoud

Tomb Raider 2013 topic


Jizzy

Aanbevolen berichten

Dat deze er nog niet was! Anyway, over precies een maand komt de nieuwste Tomb Raider uit. Hier wat trailers: http://www.youtube.com/watch?v=5v_iQiLlAMs http://www.youtube.com/watch?v=iecT9D8vTv8 http://www.youtube.com/watch?v=20SFuGWlEEw Wie heeft hem al gepre-ordered? Wie lijkt het wel interessant? Wie vindt er helemaal niks aan? Gedachtes, graag, dames en heren! Omdat de topicstarter aftrapt: Heb hem zelf al gepre-ordered. Heb hiervoor nooit een Tomb Raider in mijn bezit gehad (wel een aantal keer bij vrienden gespeeld en de films gezien, al hebben die er geen kloot mee te maken), maar ik houd wel van action-adventures (groot fan van de Uncharted-serie), en van wat ik tot nu toe allemaal heb gezien, ziet het er prima uit. Overigens lijkt de MP wel ontzettend op die van Uncharted.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga hem zeker kopen, maar toch is er iets wat me niet bevalt over deze game. Zoals je al zei is de nieuwe Tomb Raider een action-adventure, waar ik zelf ook veel van houd, maar ik ga toch wel de velen puzzels missen waar Tomb Raider bekend om staat. De MP weet ik nog niet of ik die wel ga proberen, zag er persoonlijk zelf liever een co-op in zitten dan een MP.
Link naar reactie
Delen op andere sites

In het begin was ik enthousiast maar met iedere trailer word het minder. Voornamelijk omdat ik het idee krijg dat het minder survival is dan ik had gedacht en meer action dan ik had gehoopt. In de trailer van vandaag zag ik haar met een boog lopen maar ook met een handgun, shotgun en geweer. Toch ook veel bebouwing en foking medikits. Ik had gehoopt op een wat mysterieuzere setting waar je echt moet overleven. Je wonden verzorgen met inheemse planten en op ontdekking gaan in de jungle. Nu is het teveel Uncharted-feel naar mijn smaak. We hebben immers al Uncharted.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Hij is uit hoor, dames en heren! Dus vanmiddag opgepikt bij de GM en meteen een paar uur gespeeld. Het speelt als een trein, als je Uncharted hebt gespeeld, zal het zeer fijn aanvoelen. Cover gaat automatisch, wat best fijn is. Bewegingssnelheid is niet altijd even snel, wat tijdens vuurgevechten een tikkie irritant kan zijn, maar dat is slechts een minpunt. Veel collectables trouwens, dat is ook heel irritant voor de achievement/trophyhunters onder ons. Maar richten en schieten voelt fijn aan, het verhaal zit tot nog toe goed in elkaar, en de pijl en boog is een heel leuk wapen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...