Ga naar inhoud

Slechte Service PU+Ghost actie.


jemedy

Aanbevolen berichten

  • 4 weken later...
Ik heb net als andere PU-members ook de actie binnen gekregen van een jaarabonnement + Ghost. Ik vond dit een hele mooie actie om mijn abonnement te verlengen en heb dit gedaan door de toegestuurde acceptgiro. deze acceptgiro heb ik betaald en ik ging er van uit dat ik dus ook Ghost binnen zou krijgen. Nu heb ik deze alsnog niet binnen en heb ik de klantenservice gemaild, hierop kreeg ik heel laat steeds reactie en toen ik belden zeiden ze dat ik een normaal jaarabonnement heb genomen ipv de actie. Nu heb ik dus €49,50 betaald voor een normaal jaarabbonement terwijl het door de actie leek dat ik er Ghost bij kreeg. het enige wat ik nu kan doen is een extra jaarabbonement nemen en dan krijg ik ghost erbij. Ik vind dit hele slechte service! Ik denk te betalen voor een product maar uiteindelijk heb ik niks. Dit voelt inderdaad alsof ik 50 euro weg heb gegooid.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...