Ga naar inhoud

Games top 10 2010-2019


Roald

Aanbevolen berichten

Bloodborne ( PS4 ) Dark Souls II Sotfs ( gered door de DLC's ) ( PC/PS4/Xbox One ) Monster Hunter World ( PC/PS4/Xbox One ) Persona 5 ( PS4 ) Etrian Odyssey IV ( 3DS ) Stellar Glow ( 3DS ) Fire Emblem Three Houses ( Switch ) Hearthstone ( PC/iOS/Android ) Dragon Quest XI ( PS4/Switch ) Ultra Street Fighter IV ( multiplatform )
Link naar reactie
Delen op andere sites

1. Trials Evolution 2. Battlefield 1 3. Pinball FX 2 4. GTA V 5. The Witcher 3 6. Gears of War 3 7. Subnautica (verse nieuwe binnenkomer ^^) 8. Rocket League 9. Spelunky 10. Metro: Last Light ..zoals altijd bij dit soort lijstjes tik ik de games neer die het eerste in mij opkomen, meestal de games waar ik de meeste uren of memorabele momenten in beleefd heb, maar zelfs een top 10 is hiervoor veel te kort. Kunt beter een top-10 per genre doen, en dan ook nog onderscheid maken tussen AAA's of Indie's. ;-)
Link naar reactie
Delen op andere sites

1. Skyrim 2. Kingdom Hearts 3 3. Life is Strange 4. The Witcher 3 5. Breath of the Wild 6. Smash Bros. Ultimate 7. The Last of Us 8. Divinity: Original Sin 2 9. Detroit: Become Human 10. Dragon's Dogma: Dark Arisen Mijn kritische blik zeggen dat Life is Strange en Kingdom Hearts 3 wel wat lager mogen, maar vind ze persoonlijk gewoon heel tof. Het is tenslotte een persoonlijke top 10.

Welcome to my world.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1. The Last of Us 2. The Witcher 3 3. TES V: Skyrim 4. Bloodborne 5. Super Mario Odyssey 6. Super Mario Maker 2 7. Zelda: Breath of the Wild 8. Divinity: Original Sin 9. Dead Nation: Apocalypse Edition 10. Slay The Spire De top 3 is zonder twijfel. Zelda had veel hoger kunnen staan als bepaalde dingen (zoals regen en breakability) niet zo frustrerend was geweest. Divinity OS1 vind ik toch echt beter dan deel 2. Dead Nation krijgt wat liefde omdat dit de eerste game is die ik met veel plezier in local-coop met mijn vriendin heb gespeeld en Slay The Spire is een klein favoriet omdat ik hard ga op dat soort kaartspellen. Net aan ten koste van Battlefield 3 en Horizon Zero Dawn, dus toch als eerbare benoeming. God of War, Days Gone, Uncharted 4, Spider-Man en nog wat andere games in de pijplijn.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijst is in willekeurige volgorde, op Skyrim en The Witcher 3 na. Dat zijn naar mijn mening verreweg de beste games die ik heb gespeeld in de afgelopen tien jaar. 1. Skyrim 2. The Witcher 3 3. Halo Reach 4. Red Dead Redemption 5. Mass Effect 2 6. Battlefield 4 7. AC Black Flag 8. God of War 9. GTA V 10. Red Dead Redemption 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...