Ga naar inhoud

E3 2015


Black Velvet

Aanbevolen berichten

Nog een krappe twee maanden en de grootste game beurs op deze planeet gaat weer van start. De E3! Wat zien jullie het liefst? Een Fallout 4, of stiekem toch de langverwachte Half-life 3? (never gonna happen). In ieder geval, dit is hét topic om te discussiëren over de nieuwe gebeurtenissen rondom de beurs. Ik kijk er weer naar uit, deel jullie meningen en gedachtes hier!
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 65
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

>grootste game beurs op deze planeet Je bedoelt de belangrijkste, want zoveel mensen komen er niet. #azijnzeikenalseenautist

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn Wishlist: - Fallout 4 - Nieuwe game Machinegames - Nieuwe NfS - Footage nieuwe game Criterion - Battlefront 3 - Nieuwe Battlefield - Footage Mirror's Edge 2 - Gameplay Uncharted 4 - Footage/Gameplay R&C remastered - Gameplay Assasins Creed Victory - Gameplay Tomb Raider - PC exclusives in het algemeen Ga sowieso alle conferenties bekijken, maar ben vooral benieuwd naar Bethesda en EA. Vooral die laatste heeft hier de kans zijn reputatie weer wat te verbeteren.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik wil: Ik wil dat Rocksteady tijdens de Sony presconference even een final epische trailer laat zien van Arkham Knight, incl Red Hood gameplay. The Last Guardian Fallout 4 voor de fans, ik heb fallout zelf niet gespeeld maar wil graag inkomen met dit deel. God Of War 4 teaser Halo 5: Guardians Storyline gameplay Sly Cooper 5 plssssssss Battlefront 3 gameplay Rise of the Tomb Raider gameplay En heeeeel graag meer informatie over Scalebound, want platinum games. De xbox exclusive die het waarschijnlijk wel gaat maken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Even uitgewerkt; - Nieuwe NfS (hopelijk een beetje zoals Most Wanted 2012) - Mirror Edge 2 gameplay beelden - Alle Nintendo shit, ik hoop op Paper Mario U, Animal Crossing U, Zelda U, nieuwe game makers The Last Story - Tomb Raider beelden - Fallout 4 of TES 6 - Een Final Fantasy met turn based battles en anders maar andere JRPG's - Deus Ex Mankind Divided - Borderlands 3 - Nieuwe Hitman - Arkham Knight
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...