Ga naar inhoud

E3 2013


klaasjan007

Aanbevolen berichten

  • Reacties 117
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Dit topic gaat het goed doen, en ik wil: -Prijzen -Data -Driveclub (gameplay) -Nieuwe IP van Santa Monica(of gewoon een nieuwe GOW natuurlijk) -Beyond: two souls (gameplay) -Battlefield 4 multi -Fifa 14 (gameplay) -Naughty dogs nieuwe IP (een trilogie graag) -MGS 5 (gameplay) -Nieuwe IP's van Microsoft (om te weten wat ik misloop) -GT6(7) -Infamous 3 (gameplay) -Mirrors Edge 2 (gameplay en/of trailers) -En nog veel meer, ik zal hier vast nog op terug komen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Uhm... Dat Call of Duty: Ghost revolutionair word en die 'random ass' (Iedereen die het plaatje heeft gezien weet waarover ik het heb.) worden weg geveegd. Hoop ook trailers tegentekomen van: - Saints Row IV (Nou en over de top, alien shizzle etc is gewoon fucked up gaaf.) - GTA V (Een nieuwe trailer.) - Battlefield 4 En hoop natuurlijk ook op spiksplinter nieuwe afleveringen van het E3 Journaal. Verder moet het vooral om games draaien en niet om ander zooi *ughe* Xbox *ughe*.
Link naar reactie
Delen op andere sites

- Heel de Nintendo E3. Ik hoop dat Nintendo slim is, en met goeie Wii U games komt, maar N kennende, denk ik van niet. - Ik ben voor het eerst erg benieuwd naar de Microsoft Presentatie. Niet voor de xBox One, maar voor de games. - Ik verwacht dat Ubisoft weer met een nieuw IP binnenkomt lopen. - Hopelijk voor Sim City een DLC met grotere kaarten. - Een niet exclusive Mirror's Edge 2. - Mafia 3 hopelijk. - Een nieuwe Zelda. - Het E3 journaal. - Sonic The Lost World. Ik ben echt benieuwd naar deze game. - Ik ben benieuwd met wat voor games ze komen voor de PS4.
Link naar reactie
Delen op andere sites

De E3 gaat episch worden. Nintendo staat onder de druk door een slecht verkopende Wii U. Ze moeten nu echt gaan knallen met dikke 1st party's anders gaan mensen echt het vertrouwen verliezen in de toekomst van de Wii U. Want hebben ze straks nog bestaansrecht naast de PS4 en XBO.... alles hangt af van 1st party's. Sony moet haar console nog laten zien. Verder nog een hoop vragen beantwoorden over de invulling van allerlei features. Ook zullen ze zeker nog met een hoop games moeten komen. Microsoft heeft aardig wat damage-control te verrichten met betrekking tot DRM, used-games en verplichte Kinect-besturing. Daarnaast heeft MS ons een shitload aan games beloofd. Dus dat moeten ze gaan waar maken. En om nog maar te zwijgen over Ubi en EA. Voor alle partijen hangt er gigantisch veel af van de E3. De gamer heeft hier sowieso profijt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat mij echt gewoon om de games op de komende E3. Wii U, Xbox One, Playstation 4... er komen wat aardige games voor uit, maar geen van allen weet mij nog een game te bieden wat een echte system seller is. Een game die ik echt niet wil missen. Er zijn nog geen fighters aangekondigd zover ik weet, en dat zijn altijd wel games die ik graag speel. Ze laten altijd ook goed zien wat de grafische kracht is van een console. Ik hoop ook wel dat ze het genre proberen te verbeteren en niet alleen maar voor mooie plaatjes gaan. Een vervolg op een bestaande serie is leuk, maar het lijkt me ook wel tijd voor wat nieuw bloed in dit genre, en een nieuwe console is het perfecte moment hiervoor. Naast een fighter zou ik ook graag een goeie RPG zien, of adventure games. Niet een halfgare adventure game die meer quicktime events dan gameplay is, maar een echte, zoals ze op de playstation 1 vaak hadden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit belooft echt de vetste E3 in tijden te worden... De games van Microsoft, en Sony, meer van de PS4 zien, en Nintendo gaat denk ook echt knallers aankondigen. Daarnaast nog te bedenken dat alle andere uitgevers ook met nieuwe games op de proppen gaan komen voor de next-gen consoles.
Link naar reactie
Delen op andere sites

E3: The Xbox strikes back (denk ik :)) Verder draait het om games, games en nog eens games. Op dat gebied denk ik dat dit de beste E3 in jaren gaat worden. Met name omdat MS en Nintendo het nu echt moeten laten zien. Sony ook natuurlijk, maar daar ligt op het moment veel minder druk.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar ik naar uit kijk: - Half life 3 (jup, ik heb nogsteeds hoop) - Portal 3 - Xbox One games en prijs zonder alle kinect en tv nonsens - PS4 uiterlijk, prijs en nog meer games - Rockstar die stiekem het nieuwtje naar buiten brengt dat de PC versie van GTA 5 gelijk uit komt met de console versie - Fallout 4 - Vette nieuwe ip's - Hoe heet die playstation game waar niks meer over hebben gehoord naar een hele vette trailer met een jongetje en een mega vogel? - Een vette nieuwe MMO - Battlefield 4 multiplayer beelden
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...