Ga naar inhoud

CdAB 125 [CXXV] Joost mag het weten


marCiano

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

2014 om precies te zijn. Ik plaats de link hier maar niet, ik schaam mij voor de titel en ik heb anno 2020 een imago hoog te houden.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoop dat jullie deze titel een voldoende geven want waarschijnlijk moeten jullie er de komende 7 maanden naar kijken. Heb mijn best gedaan maar zoals men wel vaker zegt: ''Niemand is perfect''.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

The Rock denkt dat we zo door dit CDAB heen zijn als Jan-Arie het volzet met berichten. The Great One zet zijn dollars op 6-1 om 19:54. Natuurlijk wil iedereen The Rock een fijne kerst hier komen wensen, een gelukkig nieuwjaar, Argie komt stoere verhalen vertellen over rotjes die hij afsteekt (zie Tom steekt vuurwerkje af op YouTube voor zijn soortgelijke reactie) en het CDAB zal zich vullen met driekoningenliedjes, aldus de magische glazen bol van Hans Rock.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...