Ga naar inhoud

CDAB 121 [CXXI] Wie de user niet eert, is de google ranking niet weerd


Batmanjepper

Aanbevolen berichten

  • Reacties 811
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

https://i.imgur.com/zW2eLwN.png >Lastig om deze tekst uit mijn vingers te krijgen maar ik ben bijna blij dat Jas weer post. Echt liev! >Waar was je? Ik vond het een beetje stom op dit forum, het beetje hoop op verbetering stond mij in de weg om ongehinderd te kunnen genieten. Het voelde als het trekken aan het dode melaatse paard. Ondertussen denk ik dat je veel beter andere leuke dingen met het dode melaatse paard kan doen dan er alleen maar aan te trekken...

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch fijn dat er meer dan drie users zijn.

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gnavond

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn inderdaad veel leukere dingen om aan te trekken dan aan een dood melaats paard dus ik begrijp best dat je een halfjaar je horizon verbreed hebt in de dark rooms. Welkom terug!

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuke titel! Ik twijfelde nog of ik hem van je af ging pakken maar ik wist dat je zó erg uitkeek naar deze CdAB dat ik zachtjes met mijn hand over mijn hart heb gewreven.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe gaan jullie om met 30-50 wilde zwijnen in je achtertuin/balkon?

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...