Jade Raymond richt nieuwe EA studio op en gaat aan Star Wars-game werken 

Jade Raymond richt nieuwe EA studio op en gaat aan Star Wars-game werken 2015-07-13T18:11:07
Ubisoft-veteraan Jade Raymond werkt tegenwoordig bij EA en richt in Montreal een nieuwe studio op, Motive genaamd. De studio gaat onder andere werken aan de Star Wars-game van Amy Hennig, in samenwerking met Visceral Games.

Jade Raymond, die in 2014 na 10 jaar vertrok bij Ubisoft, heeft aangekondigd in haar thuishaven Montreal voor Electronic Arts een nieuwe studio op te richten, genaamd Motive Studios. Hier gaat ze samenwerken met onder andere BioWare en ze zegt niet te kunnen wachten om met een nieuw team en een nieuwe IP met Bioware's Frostbite Engine aan de slag te mogen. 

Misschien nog wel interessanter is het nieuws dat ze ook gaat samenwerken met Visceral Games in California, waar ze gaat meewerken aan de 'Uncharted-achtige' Star Wars-game van Amy Hennig.

Raymond werkte al eens eerder voor EA, als producer van The Sims Online uit 2002. In 2004 begon ze bij Ubisoft, waar ze werkte aan verschillende Assassin's Games en fungeerde ze onder andere als executive producer van Watch Dogs.

REACTIES (32) 

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord