kinecthomefrontsingularityfablelittlebigplanetbodycountbrinkportalbioshockblockbustertriple-abattlefield-3dark-soulsla-noiresaints-rowduke-nukemtopgamedead-islandheavy-rainrayman-originsdark-sectorterminator-salvationleisure-suit-larry-box-office-bustrogue-warriorthe-force-unleashed-iihunted-the-demons-forgeveneticausp
Hoe maak je een topgame?
Geplaatst: 1 februari 2012 om 15:00Aangepast: 17 september 2012 om 12:59
Elke ontwikkelaar wil het maken en elke gamer wil het spelen: een triple-A toptitel! Gelukkig hebben we tegenwoordig bijkans het hele jaar door ruimschoots keus uit een rijk scala dikke spellen. De meeste developers hebben het echter een stuk lastiger; het op de markt brengen van een topgame gaat vaak niet over rozen. Maar wanhoop niet, o wereldwijde game-ontwikkelaars: Graddus is hier om gratis en voor niets advies te geven. Pak de blocnotes er dus maar bij en let op!
Lees Meer
Power UnlimitedLaden..
Power UnlimitedLaden..
Opmerkingen