Ga naar inhoud

Xbox 360 Voeding


MisterMcGee

Aanbevolen berichten

  • Reacties 230
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Nog tips voor 1998 mode als je voor de scavenger trophy gaat?

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb platinum pas geleden bij infinite gehaald. Had hem op 1998 sneller uitgespeeld dan op hard. Volgens mij 2 daagjes en niet eens zo erg intensief gespeeld. Zorg er voor dat je altijd 500 tot 1000 poen achter de hand hebt voor als je echt continues wilt gebruiken, ik vind het vrij nutteloos, want alleen die graf hoeren moeder baas is kut en die robot dude die af en toe langskomt, maar als je daar doodgaat dan krijgen ze hun leven toch weer terug, dus is echt nutteloos. De eerste fase van die hoer is makkelijk, zorg dat je die romeinse helm vigor upgrade zodat je onkwetsbaar bent , elektro is ook handig en die vigor dat je vijanden anderen aanvallen en aan het eind zelfmoord plegen. Alle andere vigors kan je vergeten. Ga uit de tombe naar rechts naar een andere tombe, schiet vanuit daar op die hoer, als je kogels op zijn gebruik romeinse helm voor rondrennen en kogels verzamelen. 2 equipments zijn ook een must, dat je leven krijgt en vigor magic als je een vijand dood. Er was volgens mij ook nog een hoed ofzo die goed was maar ben het vergeten, kijk maar op youtube ofzo. Die tweede en derde fase van dat wijf zijn onmogelijk, de tweede begint bij de kluis. Zonder sniper ben je volgensm ij nergens en die had ik niet, maar ik heb een glitch ontdekt, die volgens mij niet eens op internet staat. Ik was bij de ingang van de kluis gebleven om van een afstand te schieten, alle kogels waren op en er lag niets meer om me heen, als ik de kluis in ging overleefde ik maar 5 seconden. Ik ging dood, deed continue en zodra ik begon sprong ik naar achteren om te proberen de richel op te komen naar de vorige ruimte waar je vandaan kwam wat ik al eerder geprobeerd had, maar wat onmogelijk is. Nu lukte het wonderbaarlijk wel. Misschien omdat ik met mijn rug er naar sprong, ik weet het niet. Ik was zo blij als een kind. Ik liep door en was helemaal vergeten dat die kut slet nog een derde keer kwam in een wat grote ruimte. Dit was ook een kut gevecht. Loop helemaal naar achteren en schuil rechts achter een soort muur ofzo, de mannetjes komen daar niet snel, als ze wel komen meteen de trap op rennen naar boven. Daar komen ze ook, maar je krijgt wat tijd om te healen. Je kogels raken daar op, probeer zo lang mogelijk in leven te blijven, ik was volgens mij een uur bezig. Upgrade alleen je sterkste wapens, vooral de sniper, nooit je revolver of andere miezerige kut wapens, wat automatische wapens of een bazooka wel. Als je geen goede gear krijgt, reset en probeer overnieuw tot je het krijgt. Om het kwartier ofzo kan je van je chick wat geld krijgen, maar dat is zeer weinig.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Alle items veerzamelen is niet echt moeilijk, behalve waar je je leven enzo mee upgrade, die moet je allemaal achter elkaar halen, de verrekijkers enzo worden bij je vorige save opgeteld. Die robot kneus is ook kut. Als je hem voor het eerst in dat wild west achtige stadje tegenkomt, moet je op een dak gaan staan via die grab hook en hem naar je toe laten komen. als hij op het dak staat ga je er af en dan blijft hij daar frozen staan. Zo kan je hem ook in zijn hart blijven raken voor de andere trophy. Het moeilijkste is later als die negerin dat kind wilt vermoorden. Dan komen er veel mannetjes bij met die robot dude. Je kan continues gebruiken voor de mannetjes, maar concentreer je nog niet op die robot, tenzij het rustig is. Ik had ook hier een glitch ontdekt, of het was toeval, maar ik heb ook hier niks van op internet gezien. Helemaal achterin heb je 2 bootjes in de lucht hangen waar mannetjes op staan. Ik stond daar dus ook en die robot kwam even aangevlogen en stampte me dood. toen ik tot leven kwam na de continue bleef hij ook daar net als het eerste gevecht frozen staan, man wat een fucking geluk had ik. bang bang dood wastie. Die andere robot gevechten en het eindgevecht zijn super makkelijk, er zijn plekken waar je veilig kan staan en als je continues gebruikt is het eindgevecht helemaal makkelijk. Ik heb denk ik in het hele spel 2 continues gebruikt voor het robot en kut hoer gevecht, de rest was veel makkelijker dan ik dacht.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou Squall heeft zich al aardig erover uitgeweid. En kleine tip nog voor de Siren (a.k.a. graf hoeren moeder baas, wat een correcte beschrijving is) gebruik Shockjocky op de gespawnde vijanden en maak headshots. Hierdoor verkolen ze en komen ze niet meer terug. Dus als je Murder of Crows helemaal up heb graded kan je snel hele zalen aan vijanden verslaan. Bij het laatste gevecht tegen de Siren kan je vijanden gewoon over de rand duwen met Undertow, die komen ook niet meer terug. Voor de rest veel geduld, de rest van het spel op 1999 mode valt reuze mee.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok dit is zeker handig

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij het laatste gevecht heb ik op een soort balkon gestaan met 2 oplopende trappen aan de zijkant, beetje rechts bij de andere uitgang. Daar komen nauwelijks mannetjes en je kan traps bij de trappen leggen, zodat als ze komen ze daardoor dood gaan. Je hoeft alleen maar te sniperen, die luchtballon te activeren en niet teveel geraakt te worden en ze is dood. De laatste is de makkelijkste versie.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aangezien we elkaar toch zo lief aan het helpen zijn. Voor het allerlaatste gevecht van de game is het erg handig om de Reactor Core vol te gooien met Return to Sender Traps. Die absoberen alle damage van de core en jij kan je gewoon richten op de vijanden. Ik had het zo zonder schade aan de core op 1999 uit kunnen spelen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...