Ga naar inhoud

Racers gezocht voor Codemasters F1 2015


Westlander_0174

Aanbevolen berichten

Zoals sommigen van jullie zullen weten komt volgende maand de nieuwe Formule 1 game uit. Ik ben dan ook hard op zoek naar een vaste groep mensen om online tegen te racen aangezien er online vaak een hoop idioten tussen zitten die de regels negeren. (expres beuken, geen ruimte laten terwijl de persoon al wordt ingehaald) Ben je geinteresseerd? stuur me dan even een prive bericht met je Playstation 4 naam zodat ik je ken toevoegen. Graag alleen racers die met de controller racen ( stuur = voordeel) Volgt formule 1 sinds: 1997 Favoriete team: Sahara Force India Favoriete coureur(s): Fernando Alonso, Max Verstappen. Favoriete Formule 1 circuit: Circuit Gilles Villeneuve Canada.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben er juist gruwelijk slecht in maar ben wel een eerlijke racer. Stel dat ik op een ronde gezet zou worden dan zou ik wel aan de kant gaan. Al weet ik zeker dat ik in Rusland wel goed mee zou kunnen komen, maar daar wordt volgens mij in 2015 niet gereden al weet ik dat niet zeker. Ik ben ook niet gewend om de F1 game op de Playstation te spelen want hiervoor heb ik nooit een Playstation gehad. Mijn career zal ik denk gaan doen bij Toro Rosso, Sauber of McLaren
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...