Duidelijkheid over videokaarten. (gtx 1060) 

Mijn PC is wel weer toe aan een nieuwe videokaart. Nu ben ik er naar lang zoeken over uit dat het een gtx 1060 3G gaat worden. Nu is alleen nog de keuze over of het een MSI, GigaByte, Asus of EVGA gaat worden (zie bijlage). Nu is mij opgevallen dat de specs weinig verschillen terwijl de prijzen wel degelijk verschillen. Ik zie niet in waarom ik meer zou neerleggen voor een MSI terwijl de EVGA betere specs heeft en ook nog goedkoper is.

Om een lang verhaal kort te maken, welke videokaart van de geselecteerde 6 moet ik halen en nog belangrijker waarom de andere 5 niet.

Bijlage: http://imgur.com/a/oKaXJ

ANTWOORDEN (3) 

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord