Ga naar inhoud

Wat als...


Flomondo

Aanbevolen berichten

Ik heb hier nog een Peter, bijna niet gebruikt, zo goed als nieuw, bon aanwezig. Ik verkoop/ruil hem omdat ik een spellingsfout had gemaakt op het bestellingsformulier.Ophalen of verzenden, verzendkosten zijn voor de koper. Als je wilt dat ik hem naar je op stuur, dan doe ik er wat bubbeltjesplastic omheen. Vraagprijs: 45 euro of een Pieter
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
**Om te beginnen is dit niet echt een discussie maar een artikel, of is dat hetzelfde? Ik weet helemaal niks van de functies die je kan gebruiken om een artikel te schrijven, sorry daarvoor. Anyways, het gaat om zo'n wat als situatie. Iets met titanfall+skyrim en nintendo die goed gebruik maakt van het tweede scherm.** #2 Medifall. Ongeveer twee weken geleden zag ik Jack the Giant Slayer. Het viel wel mee qua epicness en de princes in nood was ontzettend irritand maar de rest vand de film was wel leuk. Waar mijn aandacht vooral op gevestigd was de bonenstaak waarmee de reuzen/titanen naar beneden kwamen vallen. "Wacht eens effe, vallen reuzen, daar kan iets mee gedaan worden." En zo onstond medifall, een mix van titanfall en skyrim. Concept. In medifall zou de gameplay op technsch gebied niet veel verschillen eigenlijk. Jij bent een soldaat (ridder) en je ziet de wereld vanuit first-person. De manier waarop je vecht doe je dan onder meer met magische spreuken en zwaarden. Je hebt als ridder ook een handje vol magische bonen die je kan planten. Na een tijdje is je bonenstaak lang genoeg voor een reus om naar beneden te klimmen en je te helpen. Gameplay. Als ridder kun uit allemaal verschillende wapens kiezen (duh) en die hebben allemaal weer bepaalde eigenschappen, de een wat drastischer dan de anderen. gebruik je een slagzwaard in plaats van twee dolken, an kun je verwachten dat je erg langzaam bent terwijl je door legers vijanden heen dendert als je een normaal zwaard hebt. Je hebt naast wapens ook nog magische spreuken tot je beschikking. Dit zijn gewoon spreuken als gooi een vuurbal vanuit je vingertoppen of spiets iemand met een verdwaald mes dat je met een of andere kinetische kracht hebt opgetild banf een toren. Naast dit soort spreuken heb je ook nog anti-tian spreuken die meer effect hebben op reuzen zodat het niet onmogelijk wordt om ze te verslaan. Misschien een soort mind trick ofzo, dat weet ik nog niet. Misschien zouden Bethesda en Respawn de handen maar eens gaan praten. Dat dus, geef een mening of een toevoeging in de comments. Dat tweede scherm. We weten allemaal dat Nintendo's nieuwe console niet zo lekker loopt. Ik denk dat die periode over is wanneer SSB en mario kart uitkomen en als een titanfall de console een boost geeft. Als ik het met iemand heb over de Wii U beginnen ze gelijk te zeiken over het feit dat nintendo haar tweede scherm niet gebruikt, en helaas hebben ze wel een beetje gelijk. Wat Ubisoft deed met Rayman legends en zijn fuctionaliteiten was toch wel iets beter dan New Super Mario Bros U (zo heet ie toch?) Ik speelde gisteren nog Legend of Zelda spirit tracks (damn goeie game) en kwam erachter dat die game toch wel het schoolvoorbeeld is van: hoe maak ik goed gebruik van alle DS functies. Wanner je bijvoorbeeld tegen malladus vecht is het de bedoeling dat jij (als link) malladus afleid zodat zelda hem in zijn rug kan raken. Dit word door beide schermen weergeven en de manier waarp ze dat doen is best cool. Ik wwet niet hoe ik afbeeldingen in een artikel zet dis plaats ik wel een linkje: http://www.google.bf/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fzeldawiki.org%2Fimages%2F6%2F6d%2FMalladusCole3.png&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.nintendolife.com%2Fforums%2Fwii-u%2Fdoes_anyone_actually_think_zelda_bosses_are_goodfun&h=384&w=256&tbnid=1QHJIG_ZH39thM%3A&zoom=1&docid=ig0rWI_g2qT1EM&ei=Mq5TU7T1FIfGPJuAgagG&tbm=isch&ved=0CK0BEDMoUzBT&iact=rc&uact=3&dur=706&page=4&start=83&ndsp=28 sorry, veels te lang eigenlijk. Ze zouden dus eigenlijk gewoon een remake kunnen maken op de Wii U, logischerwijs zullen er dan weer azijnpissers zijn die zeggen: "Ja hoor weer dat uitmelkgedrag, schaam je nintendo, meuk nummertje 1000 voor deze kloteserie is ook bet een prestatie, maar niet heus." De reden waarom dat bij deze game anders zou (moeten) zijn is omdat de Wii U geen DS is. Ik had ergens op het internet gelezen dat mensen de gameboy player feature op de gamecube zwaar de bom vonden. Er was toen ook kritiek (blijkbaar) op de wii omdat er geen soortgelijke feature was waarmee je DS spellen kon spelen. Maar is dat niet logisch, er was geen extra scherm. Op de Wii U heb je dit probleem niet omdat er een tweede scherm met touchscreen is. Zien jullie de connectie? Als nintendo spirit tracks opnieuw zou maken zou het mischien ook handig zijn als er een co'op in zou zitten. Niet voor de hele game maar op bepaalde plekken. Vooral in the tower of spirits zou dit welkom zijn geweest, waar de p1 link is en de andere zelda in een phantom harnas. Dat werkt lekkerder omdat de tweede speler gewoon snapt wat je moet doen in plaats van aangestuurd te worden door link. Waarschijnlijk gaat dit nooit gebeuren maar we kunnen altijd dromen. Zelda spirit track hoort ook gewoon bij gerelateerde games maar die kan de zoekmachine hier niet vinden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...