Ga naar inhoud

topgames 2013


micel

Aanbevolen berichten

Waddup! Het nieuwe jaar is begonnen en het wordt voor mij maar weer eens tijd om te beginnen met gamen. (ik heb het de laatste tijd erg druk gehad met studeren en daarna op vakantie met familie) Mijn laatste game die ik gekocht heb is Halo 4. Ik ben hier al vrij ver in. De rest van mijn games heb ik praktisch allemaal meerdere keren (meestal op hardcore) uitgespeeld. Dus.....een potje mens-erger-je-niet dan maar...? Nee, dat ga ik niet doen. Wat ik ga doen, is kijken welke vette games er in 2013 misschien/hoogstwaarschijnlijk uitkomen die ik misschien ga halen. Bij deze dus mijn lijstje: - DmC - GTA V - Aliens: Colonial Marines - Tomb Raider - Bioshock Infinite - Crysis 3 - Metal Gear Rising - Splinter Cell: Blacklist - South Park: The stick of Truth - Metro: Last Light - Watch Dogs - Prey 2 - The last of us - Gears of war: Jugdement - Rome: Total war - Dead Space 3 - Fifa 14 - Nieuwe CoD (geen idee welke, waarschijnlijk nieuwe MW) Op dit moment vallen mij geen anderen in. Even voor de duidelijkheid: Dit lijstje is gebaseerd op persoonlijke smaak. Jullie mogen het lijstje aanvullen en ook kritiek erop hebben, maar zet dit a.u.b. niet in de comments als jullie geen zak aan deze games vinden. Thanks! Tevens staan er games in vermeld die misschien later uitkomen of zelfs helemaal niet meer. P.S: mis ik er eentje of hebben jullie nog toekomstige juweeltjes die jullie en misschien ook ik me moet gaan aanschaffen? leave a comment, people!
Link naar reactie
Delen op andere sites

DmC: Zeker niet. Devil May Cry is echt een verkeerde kant op gegaan. GTA V: Natuurlijk wel. Aliens: Colonial Marines: Ziet er vet uit, maar ben niet zo van de horror games. Tomb Raider: Yep, restyle van Lara is goed gedaan. Bioshock Infinite: Must buy voor mij. Bioshock 1 en 2 met plezier uitgespeeld. Crysis 3: Deze pak ik waarschijnlijk later op. Metal Gear Rising: Nee, geef mij maar de sneaky snake. Splinter Cell: Blacklist: Misschien. Ik vind de serie te veel richting shooter gaan. South Park: The stick of Truth: Pak ik ook later op. Metro: Last Light: Nee, heb niks met het genre. Watch Dogs: Te weinig van gezien om een oordeel te geven. Prey 2: Leeft die überhaupt nog? The last of us: Nope, heb geen ps3. Gears of war: Jugdgment: Gears is een van mijn favoriete series maar het wordt allemaal veel te casual en alles gaat meer op CoD lijken. Misschien haal ik hem. Rome: Total war: Nope, ik heb helemaal niks met het RTS genre. Dead Space 3: Nee, ik heb deel 1 en 2 nooit gespeeld en ik heb ook geen zin om er aan te beginnen. Fifa 14: Voetbal? Neeeh. Nieuwe CoD: Misschien later in het jaar.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...