Ga naar inhoud

The Last of Us (+demo mini review)

JahArmy

Aanbevolen berichten

Zoals jullie weten verschijnt over exact 2 weken de langverwachte opvolger van Naughty Dog's Uncharted franchise. Gisteren is de demo online gegooid voor diegene die GOW:A hebben, en ik heb hem gespeeld. Teringtyfus wat doet deze demo zijn werk goed! Het enige wat ik in mijn hoofd had na het uitspelen was, verdomme ik wil meer! Er is werklijk waar niks gelogen in de dev dairies e.d. alles klopt aan deze game. De interactie tussen Ellie en Joel is echt ongekent op de huidige generatie consoles. Om over de gameplay maar niet te beginnen! Alles voelt zo natuurlijk aan, en de voldoening die je krijgt na het neermeppen van een enemy( of dat nou een Infected of een thug is) is tevens ongekend. De graphics in Uncharted waren lange tijd onhaalbaar voor andere devs. Nu kan ik jullie vertellen dat dit bij TLoU hetzelfde geval is. Alleen voegen de graphics nu nóg meer toe aan de setting, en de verhalende gameplay. Soms sta je gewoon letterlijk stil om even de omgeving in je op te nemen, en Joel en Ellie met elkaar te horen disscusieren. Het geluid is wat mij betreft het beste geluid voor een console game ooit(mits dolby surround of digital surround)! Als je deze game dan ook zonder geluid speelt, kan je beter je kop tegen de muur slaan. TLoU moet je in je eentje spelen, in het donker, met de duur dicht, en je volume op 100, dan komt dit spel echt tot zijn recht. Ik zou bijna "haar" zeggen want ze is zo een beauty. In dit topic wordt uitsluitend gepraat over TLoU, vergelijkingen maken tussen UC mag.