Slechte Service PU+Ghost actie. 

Ik heb net als andere PU-members ook de actie binnen gekregen van een jaarabonnement + Ghost. Ik vond dit een hele mooie actie om mijn abonnement te verlengen en heb dit gedaan door de toegestuurde acceptgiro. deze acceptgiro heb ik betaald en ik ging er van uit dat ik dus ook Ghost binnen zou krijgen. Nu heb ik deze alsnog niet binnen en heb ik de klantenservice gemaild, hierop kreeg ik heel laat steeds reactie en toen ik belden zeiden ze dat ik een normaal jaarabonnement heb genomen ipv de actie. Nu heb ik dus €49,50 betaald voor een normaal jaarabbonement terwijl het door de actie leek dat ik er Ghost bij kreeg. het enige wat ik nu kan doen is een extra jaarabbonement nemen en dan krijg ik ghost erbij.

Ik vind dit hele slechte service! Ik denk te betalen voor een product maar uiteindelijk heb ik niks. Dit voelt inderdaad alsof ik 50 euro weg heb gegooid.

ANTWOORDEN (10) 

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord