Ga naar inhoud

Regiestoel 03-2017


TimBNL

Aanbevolen berichten

Ik zat lekker door de PU te lezen en kwam vervolgens bij de regiestoel terecht. Graddus noemde een aantal ideeën voor games die volgens hem nog niet bestaan. Ik las vervolgens idee 5, welke over een droom wereld gaat, toen ik me bedacht dat er al precies zo'n game bestaat. Dream. Op Steam is deze game o.a. te koop en bevat precies de elementen die Graddus in zijn beschrijving noemde: Escher-achtige constructies, vreemde physics, noem het maar op. De game is hier te vinden: http://store.steampowered.com/app/229580/ Vraag me af of er dan toevallig toch meer games zijn die aansluiten op Graddus zijn ideeën.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Anderzijds doet de PU ook niet de moeite om de Community leuker en directer te maken door de redacteuren er in te mengen. Ze houden de aandacht echt tot de frontpage mongolen en de baklappen op de Twitch streams -- die er overigens weinig zijn, dus lekker als je daar een abonnement op hebt.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...