Ga naar inhoud

PU.nl's Domste quotes 500.


JahArmy

Aanbevolen berichten

Plaats hier de meest domme teksten die je hebt gezien van mede PU members :D Ik wilde eigenlijk een speciaal topic openen over de persoon die ik straks ga quoten, want dat is me er een jezus. Maargoed. Quoten doe je zo (noobs): Pijltje naar rechts (dus shift dot (naast de komma)) en dan de tekst. Schrijf er boven van wie de quote afkomstig is. Ik trap af. Van SpaceDistroyerH21: >O, zeker hadden ze dat kunnen doen, als er iets is dat Rockstar goed kan, dan is het wel games maken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Strongestmanoftheworld >Hallo mensen ben nu bloed serious hoor. Als je het op mijn tv zal zien mensen dat jullie het met me eens zijn. Nu op houden met me troll te noemen want dat wordt nu wel erg vervelend. TheMorry hou je ook effe in ik zeg alleen maar wat ik constateer. Fijne wekend. En mensen probeer eens wat water te drinken en afte coolen inplaats van over koken. Nogmaals voor de geen die het niet snappen reageer gewoon wat mensen lijker inplaats van ruzie zoeken daar is deze site niet voor.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Strongestmanoftheworld >Apart heeft ubisoft niks beters te doen dan dit ? Mij 1 emailtje terug sturen ofzo ! Van het helpen realizeren van mijn next-gen game bijvoorbeeld. Ik heb erg veel schetsen enzovoorts plus compleet verhaal lijn van het beging tot het eind op papier staan nu nog de uitwerking en daar heb ik onder andere hun progamerings progammas en Software voor nodig. >Tevens lukt het me ook al om met 1 gitaar mijn eigen game muziek te maken ik zoek alleen 1 oplossing hoe ik dit opneem iemand 1 idee ?
Link naar reactie
Delen op andere sites

>PVP MULTIPLAYER Halo staat bekend om 1 uitstekende online multiplayer, waarbij player-vs-player opties zeer aanwezig zijn. Tezamen met andere spelers het Destiny universum ontdekken en alien scum kapotschieten is dan misschien het hoofddoel in Destiny, wie vooral andere spelers kapot wil schieten wordt gehoord. Via de Crucible game modes zijn zat PvP matches te vinden, net zoals in Halo. Destiny lijkt op Halo omdat ze beide PVP hebben? xO
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...