People's Choice Awards 2012! 

Op dit topic (haha, grinnik) kunnen jullie niet alleen stemmen op je favoriete game van 2012, maar ook de beste OST's, indie-games en multiplayers van 2012!

Het werkt als volgt:

Je stemt op je 2(!) favoriete games van 2012.
Als je stemt op een categorie wordt dit bijgehouden, en kun je (in de comments of in de OP, want ik weet niet of ik dit bericht kan aanpassen) een tussenstand zien van de 3 meest gestemde games van dit jaar.
De overige stemmen worden op de achtergrond bijgehouden.

Let op:
*Je mag maar op 2(!) games stemmen in de categorie "Beste game van het Jaar"

Je mag op 1 Original Sound Track stemmen (het hele album).

Je mag op 2 Indie game stemmen.

Je mag op 2 multiplayers stemmen. Dit mag ook een Indie titel zijn *

Álles moet in 2012 uitgekomen zijn.

Het ziet er dus als volgt uit:

*Mijn stemmen vallen bij de categorie Beste game van 2012 op:
Mass Effect 3 (1)
Halo 4 (1)

Mijn stem voor beste Indie game van 2012 is voor:
FTL (Faster Than Light) (1)
The Walking Dead (1)

Mijn stem voor beste OST van 2012 gaat naar:
Mass Effect 3.

En als laats, mijn stem voor Beste Multiplayer van 2012 gaat naar:
Halo 4
Journey*

De tussenstand:

Beste game van 2012:
Mass Effect 3 (1)
Halo 4 (1)
-

Beste Indie game van 2012:
FTL (Faster Than Light) (1)
The Walking Dead (1)
-

Beste OST van 2012 :
Mass Effect 3. (1)
-
-

Beste Multiplayer van 2012 tussenstand:
Halo 4 (1)
Journey (1)
-

De telling loopt tot 21 December 2012.
Dus je kan dus nog wachten tot bepaalde games released worden (Far Cry 3) of tot je ze hebt uitgespeeld.

Regels:
- Je mag maar 1 keer stemmen. Account namen worden bij gehouden.
- Je mag discussieren, maar gebruik enkel de "reageer op bericht" knop, zodat het geen zooitje wordt.
- Mocht je een foutje hebben gemaakt, reageer op je eigen bericht.
- Ga niet over stemmen van anderen klagen (alleen discussiëren), het blijven immers meningen.
- Denk goed na, want ik geloof niet dat Black Ops 2 de beste game van 2012 is. Maarja.
- De winnaars worden vanzelf duidelijk, maar ze worden nog eens apart gepost in een nieuw topic op 21 December.

P.S. De PU redacteuren mogen dit wel op hun frontpage zetten, hoe meer stemmen hoe beter.
P.P.S. Als ik dit post en er staan typfouten of opmaak fouten in, dan mogen de Mods dat wel even verbeteren.
Dank U!

ANTWOORDEN (46) 

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord