Ga naar inhoud

People's Choice Awards 2012!


h0bb1t

Aanbevolen berichten

Op dit topic (haha, *grinnik*) kunnen jullie niet alleen stemmen op je favoriete game van 2012, maar ook de beste OST's, indie-games en multiplayers van 2012! Het werkt als volgt: Je stemt op je 2(!) favoriete games van **2012**. Als je stemt op een categorie wordt dit bijgehouden, en kun je (in de comments of in de OP, want ik weet niet of ik dit bericht kan aanpassen) een tussenstand zien van de 3 meest gestemde games van dit jaar. De overige stemmen worden op de achtergrond bijgehouden. **Let op:** *Je mag maar op 2(!) games stemmen in de categorie "Beste game van het Jaar" Je mag op 1 Original Sound Track stemmen (het hele album). Je mag op 2 Indie game stemmen. Je mag op 2 multiplayers stemmen. Dit mag ook een Indie titel zijn * **Álles moet in 2012 uitgekomen zijn.** Het ziet er dus als volgt uit: *Mijn stemmen vallen bij de categorie Beste game van 2012 op: Mass Effect 3 (1) Halo 4 (1) Mijn stem voor beste Indie game van 2012 is voor: FTL (Faster Than Light) (1) The Walking Dead (1) Mijn stem voor beste OST van 2012 gaat naar: Mass Effect 3. En als laats, mijn stem voor Beste Multiplayer van 2012 gaat naar: Halo 4 Journey* De tussenstand: Beste game van 2012: Mass Effect 3 (1) Halo 4 (1) - Beste Indie game van 2012: FTL (Faster Than Light) (1) The Walking Dead (1) - Beste OST van 2012 : Mass Effect 3. (1) - - Beste Multiplayer van 2012 tussenstand: Halo 4 (1) Journey (1) - De telling loopt tot 21 December 2012. Dus je kan dus nog wachten tot bepaalde games released worden (Far Cry 3) of tot je ze hebt uitgespeeld. Regels: - Je mag maar 1 keer stemmen. Account namen worden bij gehouden. - Je mag discussieren, maar gebruik enkel de "reageer op bericht" knop, zodat het geen zooitje wordt. - Mocht je een foutje hebben gemaakt, reageer op je eigen bericht. - Ga niet over stemmen van anderen klagen (alleen discussiëren), het blijven immers meningen. - Denk goed na, want ik geloof niet dat Black Ops 2 de beste game van 2012 is. Maarja. - De winnaars worden vanzelf duidelijk, maar ze worden nog eens apart gepost in een nieuw topic op 21 December. P.S. De PU redacteuren mogen dit wel op hun frontpage zetten, hoe meer stemmen hoe beter. P.P.S. Als ik dit post en er staan typfouten of opmaak fouten in, dan mogen de Mods dat wel even verbeteren. Dank U!
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 57
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

**TL;DR** *Stem op 2 beste games, multiplayer en indie games, en 1 beste OST* **Tussen-stand** Beste game van 2012: Mass Effect 3 (1) Halo 4 (1) - Beste Indie game van 2012: FTL (Faster Than Light) (1) The Walking Dead (1) - Beste OST van 2012 : Mass Effect 3. (1) - - Beste Multiplayer van 2012 tussenstand: Halo 4 (1) Journey (1) -
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste game van 2012: Assassin's Creed 3 (Onder voorbehoud) Far Cry 3 Beste Indie game van 2012: The Walking Dead Ik geloof dat ik verder niet echt indie games heb gespeeld :P Beste OST van 2012 : Let ik eigenlijk nooit zo heel erg op dus dat zou ik niet weten. Beste Multiplayer van 2012 Battlefield 3 : Eigenlijk de enige multiplayer game die ik dit jaar gespeeld heb.(ik weet het, komt eigenlijk niet uit 2012, maar deze was maar zo kort uit in 2011 dat ik hem persoonlijk meer in 2012 vind vallen, als dit niet goed is kies ik wel een andere uit ;) )
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste game : - Mass Effect 3 - Assassin's Creed 3 of Hitman Absolution : ik moet eerst beide kunnen uitspelen voor mijn oordeel. Beste Indie : - The Walking dead - Lost Winds 2 : Winter of Melodias (een IOS spelletje, weet niet of dat ook onder indie valt) Multiplayer : - Journey - League of Legends is de enige andere MP die ik veel heb gespeeld en ik geloof dat die wel telkens genomineerd kan worden, Vorig jaar was die er ook bij denk ik.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste game - Borderlands 2 - Assassins Creed 3 (Ik kon niet helemaal kiezen, want Far Cry 3 vind ik ook super (tot nu toe, zonder te spelen), samen met Most Wanted van de Need For Speed reeks) Beste OST - 25th anniversary zelda symphony Beste Indie: - The Walking Dead - Fez (Niet helemaal gespeeld, maar vond hem erg tof) Beste MP - Borderlands 2 - Far Cry 3 (nog niet geprobeerd, maar ik verwacht er dan veel van, door de co-op én MP.)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt allemaal voor het stemmen. Ik zet bij enkelen wat opmerkingen over de stemmen enzovoorts. Dit is de huidige tussenstand: **Beste game van 2012**: Assassins Creed 3 (4) Mass Effect 3 (4) Borderlands 2 (3) Halo 4 (2) Far Cry 3 (1) Darksiders 2 (1) Dinshonored (1) **Beste Indie game van 2012**: The Walking Dead (6) Fez (2) FTL (Faster Than Light) (1) Cannon Brawl (1) Lost Winds 2: Winter of Melodias (1) Spelunky (Xbox Live Arcade, 2012) (1) **Beste OST van 2012** : Mass Effect 3. (4) Halo 4 (1) Borderlands 2 (1) Beste Multiplayer van 2012 tussenstand: Halo 4 (3) Borderlands 2 (3) Journey (2) Max Payne 3 (1) Guild Wars 2 (1) Fifa 13 (1) Black Ops 2 (1) Counter-strike: Global Offensive (1)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Best game van 2012: - Darksiders 2 - Max Payne 3 Best Indie van 2012: - Mark of the Ninja - Deadlight Best OST van 2012: - Max Payne 3 Best Multiplayer van 2012: - Max Payne 3 Bij beste multiplayer heb ik maar één spel ingevuld omdat MP3 de enige Multiplayer game is van dit jaar die ik lang genoeg heb gespeeld. Ik heb namelijk een enorme backlog aan games...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...