Ga naar inhoud

Microsoft raadt Xbox 360 aan voor mensen zonder internet


KingElvis

Aanbevolen berichten

  • Reacties 447
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Om me toon ff bij te stellen hier een artikel die het goed omschrijft: http://www.ign.com/articles/2013/06/11/e3-2013-ps4-used-game-restrictions-up-to-publishers Met de nadruk op de zin Publishers of PS4 games, then, can do what's already done on existing PlayStation software: Limit or lock content behind online passes or redemption codes (or opt out of restrictions altogether), which differs from Microsoft's limited licensing of Xbox One software.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het komt er allemaal op neer dat het bij beide consoles mogelijk is om games te blokkeren. De ene via een periodieke internetverbinding en de andere eventueel middels een gedeeltelijke pass of een validatiecode of ook via een internetverbinding. Dit was bij deze generatie ook al en ik zelf lig daar niet wakker van. Steam is niet anders en ik heb liever dat het geld naar de developer gaat dan naar een gameswinkel. Ik verwacht ook niet dat er massaal gebruik gemaakt van zal worden door third party's want het ligt niet lekker bij de gamers. Wel lijkt het me logisch dat MS het wel voor haar eigen titels zal hanteren. En Sony waarschijnlijk niet. Wat betreft mijn voorkeur, ik zou graag een PS4 hebben met de games van de XBO.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...