Ga naar inhoud

Games top 10 2016


Roald

Aanbevolen berichten

Zoals ieder jaar is hier weer het games top 10 topic. Ik verwacht geen nieuwe aankondigingen meer, dus... Wat is jouw games TOP 10 2016? Die van mij: 1. Uncharted 4: A Thief's End 2. Rise of the Tomb Raider: 20 Year Celebration 3. Dark Souls 3 4. Dishonored 2 (en ja dat weet ik nu al) 5. Mafia 3 6. Doom 7. Deus Ex: Mankind Divided 8. The Witcher 3: Blood and Wine DLC 9. Fire Watch 10. Inside
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Voor mij valt er niet eens een top 10 te maken, simpelweg te weinig games gespeeld dit jaar en zeker die uit 2016 komen. Games die ik dit jaar uitgespeeld heb zijn Pokémon Yellow, Pokémon Y, Digimon Story: Cyber Sleuth, Jak & Daxter: The Precursor Legacy, Yo-Kai Watch, Mario and Luigi: Paper Jam en Luigi's Mansion 2 en Yu-Gi-Oh!: Legacy of The Duelist. Dat zijn nog niet eens 10 games. Ben er ook nog met een aantal halverwege gestopt zoals Valkyria Chronicles, Tales of Zesteria, Steamworld Dig en Jak II. Ik heb nu zo'n 50 uur in Dragon Quest VII zitten en ik haal dit jaar alleen nog Pokémon Sun en World of Final Fantasy. Dus nee voor mij niet te maken dit...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind eerlijk gezegd nog een beetje te vroeg voor top 10 van 2016. Maar hierbij alvast de games die op mijn lijstje kunnen komen te staan: ( willekeurige volgorde ) Super Robot Wars OG The Moon Dwellers ( PS4 ), Grand Kingdom ( PS4/Vita ), Fire Emblem Fates ( 3DS ), Stella Glow ( 3DS ), Tokyo Mirage Sessions FE ( WiiU ), Total War: Warhammer ( PC ), Dark Souls 3 + DLC ( PS4 ), Civilization 6 ( PC - thx to Jan ! ), Uncharted 4 : A Thief's End en Hearthstone + nieuwste expansion ( PC - eigenlijk is het best oneerlijk om dit spel op te noemen ). En ben benieuwd of Final Fantasy XV ook op mijn lijst komt te staan... maar dan moet die echt heel erg goed zijn !
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
1. Gears of War 4 2. Dark Souls 3 3. Watch_Dogs 2 3. Deus Ex: Mankind Divided 4. Battlefield 1 5. The Witcher 3: Blood and Wine DLC 6. NBA 2K17 7. DOOM 8. Trackmania Turbo 9. Firewatch Overigens moet ik Dishonored 2 nog spelen en deze zal ongetwijfeld ook wel ergens in mijn top 10 belanden uiteindelijk. En misschien dat Mafia 3 een plekje krijgt als ik die game uitgespeeld heb.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...