Ga naar inhoud

Games Top 10 2014


Roald

Aanbevolen berichten

Zoals ieder jaar is hier weer het games top 10 topic. Ik verwacht geen nieuwe aankondigingen meer, dus... Wat is/wordt jouw games TOP 10 2014? Die van mij: 1. Dark Souls 2 2. Sniper Elite 3 3. Middle-Earth: Shadow of Mordor 4. Alien: Isolation 5. Far Cry 4 6. Wolfenstein: The New Order 7. Metal Gear Solid: Ground Zeroes 8. Assassin's Creed: Unity 9. Watch Dogs 10. Castlevania: Lords of Shadow 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
10) Een plekje voor alle remasters, die dit jaar eigenlijk het beste waren: Diablo, Tomb Raider, Rayman Legends, The Last of Us, Metro, GTA en meer. 9) Destiny 8) South Park: The Stick the Truth 7) Assassin's Creed: Unity 6) Far Cry 4 5) Shadow of Mordor 4) The Evil Within 3) Wolfenstein: The New Order 2) InFamous: Second Son 1) Dragon Age: Inquisition Niet alles hiervan gespeeld, maar ik gok dat het zo uit komt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

AC: Unity viel mij een beetje tegen helaas. Mijn top 10 is alleen met spellen die ik gespeeld heb, dus Pokémon Omega Ruby kan mij zometeen fantastisch liggen maar zit dan nog niet in mijn Top-10: 10. Super Smash Bros. For 3DS 9. LOTR: Shadow of Mordor 8. Child of Light 7. Trials Fusion 6. Mario Kart 8 5. The Banner Saga 4. Shovel Knight 3. Madden 15 2. Super Mario 3D World 1. Dark Souls 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Ik kom niet eens aan 10... Merendeel oude games gespeeld dit jaar. 1. GTAV (ps4) 2. The Last of Us (ps4) 3. Wolfenstein: The New Order 4. Shadow of Mordor 5. Metal Gear Solid: Ground Zeroes 6. Fifa 15 7. Call of Duty: Advanced Warfare 8. Sniper Elite 3 Verder speelde ik nog de Mass Effect-trilogie en de hele MGS-serie voor het eerst, en wat oude games op de Wii. In Dragon Age: Inquisition heb ik alleen nog maar de intro kunnen doen dus die noem ik niet, en Unity vond ik te ergerlijk om te noteren.
Link naar reactie
Delen op andere sites

De enige nieuwe game die ik gespeeld heb is Dragon Age Inquisition. Voor de rest heb ik veel oudere games gespeeld en sommige herontdekt. Ik heb dit jaar o.a. Mass Effect 2, Animal Crossing , Dota2, The Binding of Isaac, The Stanley Parable en Gone Home gespeeld. Daarnaast heb ik Oblivion, Skyrim, DA: Origins en Minecraft weer opnieuw gespeeld.

boys.gif.19dd9db9788bf9b94e60f95649e3720c.gif.fa83cd4c4b469f466a5c64ee0256b065.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...