Ga naar inhoud

Games top 10 2013


Roald

Aanbevolen berichten

  • Reacties 66
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 2 weken later...
Wat is/wordt jouw games TOP 10 2013? Het gaat hier dus over gekochte games die in 2013 zijn/worden uitgebracht. Minder dan 10 mag natuurlijk ook. Die van mij: 1. The Last of Us 2. Bioshock: Infinite 3. Batman: Arkham Origins 4. Assassin's Creed IV: Black Flag (PS4 pre-order) 5. GTA V 6. God of War: Ascension 7. Tomb Raider 8. Splinter Cell: Blacklist 9. Beyond: Two Souls 10. Killzone: Shadowfall (PS4 pre-order)
Link naar reactie
Delen op andere sites

MGR:R is wel een zeer toffe game idd!! Ben m nu voor de 3e x aan het doorspelen. Gameplay blijft echt heerlijk.. buiten het falende parry systeem in drukke battles maar toch :) Enige waar ik me soms aan irriteerse is de lichtelijke overpowerde Monsoon en Senator battles. Waar ik het bij Senator nog kan voorstellen als eindbaas.. maar Monsoon is echt een stuk pittiger dan alle andere level bosses. Had beter als laatste voor sam of voor senator gekunt.. achja.. nu op hard bezig dus :p wil alle upgrades haha
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...