Ga naar inhoud

Boeing 777 Malaysia Airlines Neergestort


Theitanic

Aanbevolen berichten

  • Reacties 765
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Vuile kut grafleiers. Wie het ook zijn ik hoop dat ze branden in de hel. Hoe kan je zoiets doen? Een passagiers vliegtuig met kinderen en onschuldige mensen er in? Als piloot volg je zo'n opdracht toch niet op? Als het de Russen waren dan wordt er toch niets aan gedaan, want stel je voor dat we daar ruzie mee krijgen. Als dit zo doorgaat komt er echt nog wel een derde wereldoorlog.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat de de druppels is. De relatie tussen de VS en Rusland is sowieso al naar een dieptepunt gedaald, ze zullen dit aangrijpen om tot actie te komen. Ik ben het niet vaak eens met de VS, maar je kunt ze nooit verwijten dat ze hun verantwoording nemen en woord bij daad voegen (ongeacht of het de juiste beslissing is). Iets waar de EU en VN nog wat van kan leren. Het enige wat zij doen is "het ten zeerste afkeuren".
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh nou ik ging er van uit dat het door een straaljager ofzo neergehaald zou zijn, maar volgens mij is het vanaf de grond gebeurt, dus ipv piloot zal het dan militair op de grond worden. Verder denk ik niet dat het Amerika veel zal boeien, omdat het geen toestel van hun was. Er is (nog) geen duidelijk bewijs, zover wij weten en als dat er niet komt zal het toch over en weer gaan wiens schuld het is, want zelf toegeven doen ze uiteraard niet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...