Ga naar inhoud

Beste platform van 2012


OMGWTFBBQ

Aanbevolen berichten

Zoals ondertussen wel bekend is, is er al een discussie aangemaakt met daar in de vraag welke game van 2012 jullie het beste vinden. Nu ben ik benieuwd naar welk platform je het meest hebt gebruikt of het leukst vindt. Ondanks dat het je stem niet meer waard zal maken, zou enige onderbouwing van je stemmen gepast zijn. Gezien het lastig is om appels met peren te vergelijken, kunnen jullie voor elk van de volgende categorieën één stem uitbrengen: -- Portable/handheld (inclusief iOS/Android e.d.) -- Primair platform (PC, XBOX, PS3, Wii U enz.) -- Beste platform van 2012 (Alle platformen) Zelf gaan mijn stemmen naar: -- Portable/handheld PS Vita -- Primair platform PC -- Beste platform van 2012 PC Mocht je al een stem hebben uitgebracht, maar deze toch willen veranderen, kan dat natuurlijk. Zet er dan wel even bij dat het een verbetering is van je vorige stem zodat ik ze niet per ongeluk alle 2 tel. Ik zal, net als HOBB1T de telling sluiten op 21 december zodat we gemakkelijk kunnen kijken of er misschien overeenkomsten zijn met bijv. de exlusives.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...