Ga naar inhoud

Beste Albums van 2015


Geel

Aanbevolen berichten

Nu ik over dit lijstje moet nadenken besef ik me pas hoe weinig muziek ik geluisterd heb dit jaar. Hier een paar van mijn favoriete albums/eps op willekeurige volgorde. -Yous & yay - achtergrondmuziek voor gearriveerden (woordkunstenaars sef en faberyayo gaan chill) -Engel en Just - liefdewerk oud papier (old school, pure hiphop uit je vaderland) -Vic Crezee - whiteboy wasted -Sef - in kleur -Curren$y - canal street confidential (dunno why, ik ben een sucker voor die lazy ass stijl van hem) -Czarface - every hero needs a villain (inspectah deck en boston held Esoteric brengen je HIPHOP, wel minder dan het eerste album maar ja, fuck it) -en hoewel geen album wil ik Wickedskengman4 van Stormzy ook ff 'mentionen'. Check knowmefrom of shut up op Youtube en voel het vuur. Al met al beetje gaar muziekjaar. Weinig toffe releases in mijn straatje.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik haat muzieklijstjes, veel te moeilijk om te kiezen met al die verschillende genres en dergelijke. Daarom heb ik maar een top vijf gemaakt, en er een paar albums onder gezet die ik niet zo snel kan ordenen; 1. To Pimp a Butterfly - Kendrick Lamar 2. GO:OD AM – Mac Miller 3. A Head Full Of Moonlight - Good Tiger 4. Coma Ecliptic - Between the Buried and Me 5. New Bermuda – Deafheaven Health – Death Magic I Don’t Go Outside, I Don’t Like Shit – Earl Sweatshirt Summertime '06 - Vince Staples White Men Are Black Men Too - Young Fathers The Long Goodbye - An Autumn For Crippled Children Polaris - Tesseract Waarschijnlijk ben ik de helft vergeten. Maar dan kom ik dan nog wel op terug. Misschien.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik luister eigenlijk heel weinig naar volledige albums en sleep gewoon een selectie van nummers naar mijn Spotify lijsten. Toch is er één album uitgekomen dit jaar die ik wil toevoegen aan je lijst met beste albums: Armin van Buuren - Embrace Er zit zo veel variatie in dit album dat er voor iedereen wel iets tussen zit. Zelfs mijn vriendin kan genieten van een paar van de nummers en dat is een hele prestatie.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb er meer die ik wel tof vond dit jaar. Dit is niet perse een top 10 vandaar dat er geen nummertjes bijstaan: Bjork - Vulnicura Death Grips - The Powers That B Black Wing - ...is Doomed Chungking Mansions - 安全出口EXIT空间和时间 Merzbow, Pándi, Gustafsson, Moore - Cuts Of Guilt, Cuts Deeper John Carpenter - Lost Themes Health – Death Magic Panda Bear - Panda Bear Meets the Grim Reaper The Body & Thou - You, Whom I Have Always Hated Coil - Backwards (bootleg release was jaren terug, maar nu opnieuw gemixt etc, boeiend)

 

 

123.gif74452306_badass.gif.5b282fc17e3bc7181df1f61ace1ce8b5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op willekeurige volgorde. At.Long.Last.A$AP - A$AP Rocky To Pimp A Butterfly - Kendrick Lamar When It's Dark Out - G-Eazy Love Story - Yelawolf Dark Sky Paradise - Big Sean Compton - Dr. Dre Full Speed - Kid Ink 90059 - Jay Rock Moet Summertime en B4.DA.$$ nog luisteren.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...