Borderlands

Borderlands 2013-04-09T12:39:35
Als je afvraagt waarom ik nu met deze review aankom van een game rond de 4 jaar oud, nou er was eens een geweldige $ale bij de vrekken genaamd: Microsoft. Zo'n kans kon ik niet laten schieten dus ik heb hem voor 840 MS punten gekocht. Ik ging natuurlijk meteen pronken dat ik Borderlands gekocht had voor een tientje. Daarna had ik er spijt van dat ik dat gedaan had, want toen kwamen mijn vrienden op bezoek en ik wou net alleen genieten van mijn game. Als gastheer moest ik ze wel kunnen vermaken dus ik moest kiezen uit twee opties. Ik kon de hoeren bellen of ik liet ze meespelen. Ik moest wel voor de tweede gegaan, omdat mijn moeder er was. Ja ik woon nog bij mijn moeder omdat ik gewoon nog 14 ben. Maar door het samen spelen heb ik en mijn vrienden erg genoten.

In het begin van de game kan je kiezen uit 5 personages, ik heb gekozen voor Modercai met zijn Alien-vogel, want hij was gespecialiseerd in Snipers en er gaat niets boven een headshot. Al de 5 personages hebben een special power. Van een Sentry gun tot onzichtbaar worden; dat heb je wel nodig later in de game, je kan je power langzamerhand in het spel verbeter door te stijgen in level. Zo kan je meer kogels incasseren of je power upgraden zodat hij wat sterker word of wat langer laten duren.

In het spel heb je meer dan 15 soorten vijanden en die zijn weer onderverdeeld in klassen. De Skagg is een soort gemuteerde hond uit de Resident Evil serie, je hebt ze van welpen tot alfa en de ergste van alle Badass, ze kunnen giftig, vuur en shock zijn en dan is het wel weer handig dat je een headshot kan maken. In ieder spel heb je vaak wel een Boss, in Borderlands zijn die bazen echt Epic!!. Het is en moet natuurlijk wel een uitdaging blijven en daarom heeft elke baas weer iets ander in petto. (http://gbatemp.net/pix/188155/borderlands2.jpg)

SCORE: 89
Het is echt een geweldig spel, niet alleen de actie de explosies, maar het cartoon stijltje mag er ook zeker wezen. Ik schrijf wel dat het fantastisch is maar er zijn ook wat min-puntjes. 1. Vijanden hebben soms last van een storing. 2. Later in de game word het een beetje eentonig 3. Je Sociale leven gaat waarschijnlijk hier aan kapot. En als je bezoek krijgt zet je gewoon Borderlands aan en doe je de Co-op. Want hoe meer zielen hoe meer vreugd!