assassins creed 3 rewiev

assassins creed 3 rewiev 2012-12-11T17:08:15
de nieuwe Assassin's Creed is laatst uitgekomen en een nieuwe AAA titel verdiend altijd wel een review nietwaar?

ik begin bij het begin: je speelt gelijk als Desmond (hij heeft nog steeds een vissenkop) en moet een heilige tempel binnen zien te komen. Niet erg uitdagend en dat is wat ik het kutst vond: het was gewoon echt te makkelijk. Maar verder is dit geen slechte game,integendeel het is eigenlijk de beste AC die ik heb gespeeld dit komt met name door de dynamische wereld en de mensen (nu ook dieren) die zich daar in bewegen. Voorheen deden die niet veel,ze dienden niet voor veel meer dan beschutting voor de guards. Maar nu beste mensen doen ze dingen! jawel je hebt het gehoord. In de zogenaamde liberation missions moet je kleine dingen doen als: iemand naar de docter dragen (erg vermakelijk) een verkoper beschermen die wordt gepest door templars en als je er genoeg hebt gedaan krijg je een nieuwe recruit! (maximaal 6).ook leuke missies zijn de Homestead missies waar in je je eigen dorpje moet bouwen (net als in AC2 alleeen verbeterd en leuker) en onderhouden. Wat vooral vet is om te zien is hoe dat grote huisje in de wildernis to een bloeiend en welvarend dorp uitgroeit.nieuw zijn de naval missies waar je met je eigen bootje andere Britse bootjes mee kan neerhalen en het jagen. het jagen was en is erg vermakelijk alleen de hele tijd hetzelfde en nog steeds verschrikkelijk makkelijk.over de graphics kun je maar weinig zeggen.het is niet ongelofelijk goed maar het is ook niet bagger van 2006 ofzo. wat een leuke en irritante toevoeging is de sneeuw: het zit namelijk zo dat je in stukken van het verhaal er sneeuw ligt en zoals we laatst hebben kunnen mee maken dat is leuk(en focking irratant en glad).

SCORE: 92
de nieuwe AC is een prima game met mooie graphics een goed verhaal en minstens 10 uur lol. dit is een must-have voor iedere AC fan.hopelijk kunnen we het volgend jaar zonder AC doen zodat we daarna een extra lang 3x zo coole AC hebben!