The Medium ondersteunt op PC zowel RTX als DLSS 

The Medium ondersteunt op PC zowel RTX als DLSS 2021-01-13T11:22:41
De PC-versie van horrorgame The Medium ondersteunt zowel RTX als DLSS, zo werd tijdens Nvidia's CES 2021-evenement aangekondigd.

Tijdens het GeForce RTX: Game On-evenement van Nvidia op CES kondigde ontwikkelaar Bloober Team de samenwerking met Nvidia aan. Daardoor krijgt de game op PC ondersteuning voor DirectX Raytracing en Nvidia DLSS-technologie. Dit is vanaf lancering meteen beschikbaar.

Raytracing staat voor de realistische weerkaatsing van licht op reflecterende oppervlaktes. DLSS staat voor Deep Learning Super Sampling, waarmee beelden van lagere resolutie worden opgeschaald voor beeldschermen van hoge resolutie. De RTX is in actie te zien in de onderstaande korte trailer. Bloober Team laat aan DualShockers weten dat The Medium ook raytracing ondersteunt op Xbox Series X.

In The Medium kruipen spelers in de huid van een helderziende die zich begeeft tussen de echte en een spirituele wereld. In het spel worden beiden werelden tegelijk verkend. In de gameplayvideo is dat duidelijk te zien. The Medium verschijnt op 28 januari voor Xbox Series X en S en PC. Opvallend is dat de soundtrack van The Medium mede is gecomponeerd door Akira Yamaoka, bekend van Silent Hill.

REACTIES (13) 

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord