SSD-tech van PlayStation 5 gaat enorme invloed hebben op world building 

SSD-tech van PlayStation 5 gaat enorme invloed hebben op world building 2020-04-21T12:56:22
Volgens de creative art director van de drie originele Halo-games (ODST en Reach) gaat de SSD-technologie van de PlayStation 5 een enorm verschil maken voor world builders.

Volgens Marcus Lehto, oud Bungie art director, is de SSD -van de PS5 iets om enthousiast van te worden. Dat zegt hij in een interview met VGC. Volgens Lehto zal de technologie deuren openen voor uitgebreide content die een stuk sneller streamt. Spelers hoeven dan niet meer te wachten op laadschermen en ontwikkelaars hoeven zich niet meer achter cinematics te verschuilen als de wereld nog moet laden. “Het gaat alles een stuk vloeiender maken voor de spelers,” zegt de art director.

halo

De nieuwe SSD-technologie kan dus de world building gaan veranderen van videogames. Lange hallen, kronkelende paadjes, liftritjes van 30 seconden of smalle openingen waar je je doorheen moet schuifelen zijn volgens Lehto na de SSD-technologie van de PS5 verleden tijd. 

Lees hier meer over de specificaties van de PlayStation 5

REACTIES (10) 

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord