Sony Nederland verlengt garantie PlayStation 4 bij disc eject probleem 

Sony Nederland verlengt garantie PlayStation 4 bij disc eject probleem 2016-08-12T10:44:03
In de nieuwste aflevering van BOOS, de YouTube show van BNN presentator Tim Hofman, heeft een van zijn kijkers een probleem met zijn PlayStation 4. Drie maanden na aankoop worden de schijfjes die hij erin steekt willekeurig weer eruit gegooid. Sony kon geen oplossing bieden binnen de garantieperiode, totdat zij langs gingen op het kantoor van Sony.

Daan, de gedupeerde uit de video, kreeg voor zijn verjaardag een PlayStation 4 van zijn ouders. Deze was drie maanden na aankoop echter al defect, de schijfjes die hij erin deed werden willekeurig uitgeworpen. Sony had dit doen tijdelijk verholpen door een online fix, maar na enkele maanden deed de bug zich weer voor, ditmaal buiten de garantieperiode. Sony bleek toen niet bereid om hem te helpen, ondanks dat zij door de fixes het falen van de PlayStation in feite hadden uitgesteld tot buiten de garantieperiode.

Na een bezoek aan het kantoor van Sony Nederland bleken zij de kwaadste niet, Daan kreeg een vervangende PlayStation. Om ook voor andere gedupeerden van hetzelfde probleem een oplossing te vinden, werd ook nagevraagd of deze vervanging voor iedereen geldt. Dit blijkt zo te zijn, dus als je door het toepassen van een fix van Sony buiten je garantieperiode een kapotte PlayStation hebt, kun je aankloppen bij Sony Nederland voor een reparatie of een vervanging.

REACTIES (33) 

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord