Nieuwe Super Smash Bros. verandert 'edge-camping' 

Nieuwe Super Smash Bros. verandert 'edge-camping' 2014-01-22T14:02:05
Masahiro Sakurai heeft laten weten dat de randen van platformen anders zullen werken in de nieuwe Super Smash Bros. Ook wordt er gespeculeerd over een nieuw personage...

Nieuws uit Smashland! De Super Smash Bros. spelers onder jullie die het niveau van een vierjarige zijn overstegen weten dat edge-camping een enorm ding is. Edge-camping is een verzamelnaam voor een aantal technieken die zich richten op de rand van platformen.

In de competitieve wereld van Super Smash Bros. is lang heftig gediscussieerd over dit onderwerp, omdat het een groot punt van frustratie is voor veel spelers. In de nieuwe Super Smash Bros. wordt dit probleem aangepakt. Director Mashahiro Sakurai zei hier het volgende over op Miiverse:

"There are many changes being made to attack and defense options for grabbing edges. In this picture, Links is actually trumping Mario's grab."

 

Dat klinkt inderdaad als een behoorlijke verandering in de gameplay mechanics. Ook zei Sakurai dat air time en opgetelde schade invloed zullen hebben op hoelang je onoverwinnelijk bent als je aan een rand hangt. Als laatste zei hij dat een schadeniveau onder of boven de 100% niet langer invloed zal hebben op grab controls.

Verder kwam deze foto van de 3DS versie van Super Smash Bros. vandaag aan het licht. In de afbeelding is Palutena te zien, een personage uit Kid Icarus. Onduidelijk is of dit ook daadwerkelijk een speelbaar personage wordt.

REACTIES (14) 

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord