Firaxis claimt niet op de hoogte te zijn geweest van launch-problemen XCOM 2 

Firaxis claimt niet op de hoogte te zijn geweest van launch-problemen XCOM 2 2016-02-22T13:20:33
Jake Solomon, lead designer bij Firaxis, zegt dat hij en zijn team niet doorhadden dat er zoveel problemen met XCOM 2 waren, toen de game gelanceerd werd.

XCOM 2 is een fantastische game en ook bij PU zijn we het hierover eens. Wat de game toch een iets minder leuke ervaring maakt, zijn alle problemen die het spelen af en toe onmogelijk maken. Het spel crasht, er zitten bugs in en de performance is niet altijd even goed. Firaxis was niet op de hoogte van deze problemen toen zij de game uitbrachten, aldus Jake Solomon.

“I can honestly say that we didn’t know it would be this way at launch. Maybe this is damning on me, but I’m sitting here talking to you now on the laptop I use to play it on and I didn’t see these issues. We didn’t catch this stuff in compatibility testing.”

XCOM 2

Solomon voegde er meteen aan toe dat hij (en zijn studio) zich wel verantwoordelijk voelen voor de fouten en dat zij er hard aan het werk zijn om de fouten op te lossen. Wanneer de game werkt zoals hij hoort te werken, kan Solomon nog niet zeggen. XCOM 2 kwam 5 februari uit voor PC. In de tactische turn-based-game moet je de wereld redden van aliens. Hoe dat in zijn werk gaat, zie je in onze Effe Spelen.

REACTIES (14) 

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord