Competitieve modus Rocket League flink getweakt door ontwikkelaar Psyonix 

Competitieve modus Rocket League flink getweakt door ontwikkelaar Psyonix 2017-03-16T13:28:50
Psyonix past een aantal dingen in de competitieve modus van Rocket League aan voor het vierde seizoen begint. Het aantal rangen wordt verhoogd van zestien naar twintig en de arena Neo Tokyo wordt verwijderd.

Psyonix brengt grote veranderingen naar de competitieve modus van Rocket League (via DualShockers). Na feedback van de fans komen er meer rangen, wordt er bij de start van een nieuw seizoen rekening gehouden met het vorige seizoen en wordt de arena Neo Tokyo uit de mode verwijderd. Alle veranderingen worden vanaf het vierde seizoen toegepast.

Er zijn in het komende competitieve seizoen twintig rangen om te beklimmen. Dit zijn er vier meer dan voorheen en om het uit te balanceren hoef je maar vier wedstrijden achter elkaar te winnen om een rank omhoog te gaan, in plaats van de vijf van voorheen. Spelers merkten ook dat de beste spelers van het vorige seizoen tijdens het begin van een nieuw seizoen tegenover veel zwakkere spelers kwamen te staan. Vanaf het volgende seizoen wordt er rekening gehouden met de vorige eindrank en zal dit niet meer gebeuren.

Ranks

De arena Neo Tokyo wordt verwijderd omdat deze volgens veel spelers teveel afwijkt van andere maps. Het vierde seizoen wordt ook iets korter dan de afgelopen drie seizoenen. De ontwikkelaar heeft vier maanden voor het nieuwe seizoen gepland staan, maar dit kan nog veranderen. Seizoen vier begint in 22 maart, en dan kunnen we ook meteen genieten van de nieuwe Dropshot-mode die naar Rocket League komt.

Ben je benieuwd hoe onze eigen Team Power Unlimited van start is gegaan in de competitieve wereld van Rocket League, dan kun je dat hier lezen.

REACTIES (6) 

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord