Blik terug op 2019 met dit jaaroverzicht van PlayStation 4

Blik terug op 2019 met dit jaaroverzicht van PlayStation 4 2020-01-14T14:57:05
2020 wordt een groot jaar voor PlayStation, maar voordat we er écht induiken kunnen we nog even de tijd nemen om terug te blikken op 2019. Door in te loggen op de website, kan je er onder andere achter komen hoeveel uur je je favoriete PS4-games het afgelopen jaar hebt gespeeld.

2020 is alweer twee weken onderweg, maar voordat het nieuwe gamejaar écht van start gaat blikt PlayStation nog even terug op 2019 door je de mogelijk te geven om je statistieken van het afgelopen jaar te bekijken. Als jij er ook achter wil komen hoeveel tijd je met de controller in de hand naar je tv hebt gestaard, dan kan dat hier.

Je krijgt niet alleen te zien welke games je het meest gespeeld hebt, maar ook hoeveel verschillende games je gespeeld hebt, wat je favoriete genre was en hoeveel trofeeën je behaald hebt.

PS4 jaar in overzicht

Gebaseerd op het genre dat je het meest gespeeld hebt, krijg je een thema en zeven avatars. Als je naar beneden scrolt kan je deze items claimen. Dit zijn de categorieën, klik erop om de avatars te zien.

• Action Hero — for the gamer who lives for the epic moments in action-adventure games

• Legendary Warrior — for the gamer who steps up to the challenge in fighting games

• Master Explorer — for the gamer who has continually aced that platformer game

• Master Strategist — for the gamer who loves solving puzzles in a good strategy game

• Speed Demon — for the gamer who leaves their fellow drivers in the dust in a fast-paced driving/racing game

• Sports Phenom — for the gamer with a competitive edge and a love for sports games

• Marksman — for the gamer who hits their mark in a shooter game

Laat in de reacties vooral weten hoeveel tijd jij achter je PS4 hebt gezeten, we horen het graag!

Als we kijken naar de vette games die in 2020 voor de PlayStation 4 uitkomen, zullen velen dit jaar alleen nog maar meer tijd kwijt zijn aan de PS4. Heb je al gehoord dat Sony dit jaar niet aanwezig is op E3? In deze video leggen Martin en Lucas uit waarom dit het geval is.

REACTIES (12)

Akkoord