Digitale pre-orderbonussen van Final Fantasy XV bekend 

Digitale pre-orderbonussen van Final Fantasy XV bekend 2016-04-18T11:29:03
Fans van DLC en cosmetische items voor auto's en avatars kunnen hun lol niet op met de digitale pre-orderbonussen van Final Fantasy XV, en voor alle anderen is er ook wat te vinden in deze Wacht. Wat te denken van Halo 5 moeilijkheidsgraad-tweaks, Mirror's Edge Catalyst-gameplay en meer? Goedesmorgens!

                             

Loading Nachtwacht...

Loading

                  

Dit krijg je bij de digitale pre-order van Final Fantasy XV

Square Enix heeft de pre-orderbonussen van Final Fantasy XV’s digitale versie bekendgemaakt, en hij blijkt vooral de moeite waard te zijn voor liefhebbers van mooie PS4-thema’s. Naast Yoshitaka Amano’s kunstige achtergronden krijgen vroege vogels ook de Angler Set DLC, een auto-skin en het zwaard Masamune. Enkele van deze items zagen we natuurlijk al voorbij komen toen Florian naar het Final Fantasy Uncovered-evenement ging, maar de avatar-kostuums en het Carbuncle-huisdierding die Xbox One-bezitters krijgen met de pre-order zag zelfs hij niet aankomen. De pre-orders moeten nog bevestigd worden voor Europa, maar aangezien het om digitale bonussen gaat is de kans erg groot dat ook jij vanaf 30 september kunt kijken naar een lijp PS4-thema of Final Fantasy-avatar wanneer je Final Fantasy XV even aan de kant kunnen leggen. 

Final Fantasy XV ps4 pre-order

Final Fantasy XV pre-order Xbone

                      

Dooms Open Beta is verlengd tot 18:00 uur vandaag

Mocht je gisteren mokkend je controller naast je neer hebben gelegd omdat je dacht je laatste organen uit lichamen te hebben gerukt in de open beta van Doom, dan heeft de Wacht goed nieuws! Tot vanavond 18:00 uur (lokale tijd) kun je namelijk door blijven fraggen, want de beta is verlengd voor zowel PC en PS4 als Xbox One. De open beta startte 14 april, en is de laatste speelmogelijkheid tot Doom daadwerkelijk uitkomt op 13 mei.

                         

Halo 5 Campaign krijgt kleine tweaks om single player en co-op te balanceren

Ontwikkelaar 343 Industries heeft via een blog op Halo Waypoint bekendgemaakt dat de volgende update van Halo 5: Guardians het een en ander zal veranderen aan de moeilijkheidsgraad van de Campaign. Co-op met twee spelers zal iets makkelijker worden, terwijl singleplayer een stukkie moeilijker wordt. Daarnaast zijn enkele AI-wapens getweakt en dingen als durability op de schop gegaan. Eerder deze week zagen drie Arena-maps - Coliseum, Fathom en Empire - al het minimale veranderen. Check de belangrijkste aanpassingen hieronder:

Halo 5: Guardians

SPECIFIC CHANGES

  • Reduced two-player difficulty slightly
  • Increased single-player difficulty slightly
  • Made Warden attacks a little easier to dodge, particularly on lower difficulties
  • Face Beam tracks moving targets less accurately
  • Gravity Bomb has less homing
  • Melee attack has slightly less range
  • Made the Warden slightly easier to kill from the front
  • Reduced AI Focus Turret damage output
  • Reduced AI Storm Rifle, Suppressor, and Light Rifle effectiveness
  • AI Storm Rifle: fires in shorter bursts, projectiles spread out more and move more slowly. Jackals are now less effective than Elites with the Storm Rifle
  • AI Suppressor: fires in longer bursts, projectiles have less homing. Crawlers are now less effective than Soldiers with the Suppressor
  • AI now fire shorter bursts with the Light Rifle
  • Increased AI Plasma Pistol, Needler and Beam Rifle effectiveness
  • AI Plasma Pistol: slightly higher accuracy and damage
  • AI Needler: AI now fire longer bursts (i.e. can now supercombine players on Heroic and above), slightly higher damage
  • AI Beam Rifle: slightly more damage (mostly this will make it a two-shot kill instead of a three-shot kill in Heroic single player, allowing Jackal Snipers to actually kill a player from time to time)
  • Added a "tackle" animation to Sword Elites – shoutout to Pat Gillette for making the sweet sword tackle animation
  • Instead of stopping to swing at a moving target they can swing on the move
  • Increased Elite, Elite Officer and Soldier Officer durability
  • Reduced Soldier bamf frequency
  • Killing a Crawler now deals area-of-effect damage to all nearby enemies, softening them up or killing them outright
  • Reduced frequency of Squad AI getting killed while in a gunner's turret in a player's vehicle
  • Made being killed by an attached Plasma Grenade non-revivable, similar to lethal damage from a Binary Rifle
  • Increased AI special ability chance with higher player count in co-op games, e.g. Plasma Pistol overcharge, grenade throw
  • Increased AI promotion chance with player count in co-op games
  • i.e. in cooperative games you will encounter more high-ranked enemies where promotion paths exist (most noticeable with Grunts, Elites, Jackals and Crawlers)
  • The first player to press the "Call for Help" now has priority, other players will have to wait their turn for a revive – shoutout to Mr. Robert Kingsley for the code fix for this.

COLISEUM

  • Removed Binary Rifles
  • Swapped Sniper Rifle and Rocket Launcher weapon pads (Sniper to "Yellow Tower" / Rocket Launcher to "Green Tower")
  • Suppressor moved to bottom of the Grav Lift

FATHOM

  • SAW weapon pad modified
  • Max ammo reduced to one magazine total (no reloading)
  • Respawn time reduced from 3 min to 2 min

EMPIRE

  • Shotgun moved back to Tower One
  • Plasma Pistol moved to "Mid" the small street in between "Tower" and "Pit"

                        

Eerste twee episodes van Blues & Bullets komen 20 april naar PS4

Via de PlayStation Blog maakt ontwikkelaar A Crowd of Monsters bekend dat de episodische “crime noir adventure” Blues & bullets volgende week al op PS4 is te spelen. De eerste twee episodes van de game zullen vanaf dat moment beschikbaar zijn, en dat vraagt om een trailer met erg veel tekst en gerecyclede beelden:

                         

Stijlvoller vliegtuigen opblazen kan niet

                      

De trophy’s van Invisible, Inc. zijn bekend

De PS4-versie van Invisible, Inc., - ja, die game die vorig jaar al uitkwam op Steam (die versie heeft trouwens tot 19:00 uur vanavond 40% korting) – verschijnt op 19 april, en via Exophase is bekend geworden welke trophy’s je vanaf die dag kunt verzamelen. Spoiler: je moet veel puzzelen en geen fouten maken voor de Platinum. 

Platinum

  • All Trophies Collected: All Trophies Collected

Gold

  • Never Look Back: Beat the game with rewinds set to 0 on Expert difficulty.
  • Technical Macguffin: Beat the Contingency Plan extended Campaign on Expert difficulty
  • Acceptable Host: Beat the game on Expert Plus difficulty.
  • Smooth Operator: Survive 5 days in Endless Plus mode.
  • “surprised” Face: Beat the Contingency Plan extended Campaign on Expert Plus difficulty
  • Empire builder: Survive 20 days in Endless mode with the Contingency Plan content
  • Corporate Ladder: Survive 10 days in Endless mode.

Invisible Inc

Silver

  • Ant Society: Beat the game on Experienced difficulty.
  • Fully Equipped: Unlock every agent, agent alternate, and starting mainframe program.
  • Rebuilding the Firm: Survive 5 days in Endless mode.
  • Powerful Toast: Beat the Contingency Plan extended Campaign on Experienced difficulty
  • Attention to Detail: Steal from every safe in a level.
  • Invisible Inc.: Beat the game on Expert difficulty.
  • The Limit: Beat a level after reaching Alarm level 6 in the level on Expert difficulty.

Bronze

  • Ghost Moves: Beat a level without ever being spotted by a guard or camera on Beginner or Expert difficulty.
  • Meat Machine: Install 4 augments on an agent.
  • Contact Re-established: Survive for 24 Hours.
  • Daemon Code: Beat the game with Faust and Brimstone.
  • Time Attack: Beat the game in Time Attack mode.
  • Training Wheels: Beat the game on Beginner difficulty.
  • Nearing Confidence Threshold: Survive for 48 Hours.
  • Target Resolved: Survive for 72 Hours.

                         

LEGO-versie van BFG 9000 uit DOOM bevat 5000+ stenen en weegt meer dan 9 kilo

                        

Driveclub-ontwikkelaar begint aan het eind van de maand met nieuwe multiplatform-game

Onder het mom van zondagnieuws meldt Paul Rustchynsky - één van de gasten die werkten aan Driveclub en door Codemasters van de ondergang werden gered – dat hij en zijn team aan het einde van april starten aan hun nieuwe racegame. Er is nog niets over de racer bekend naast het feit dat het een multiplatform-titel gaat worden, in tegenstelling tot PS4-exclusive Driveclub. Nu weet je in ieder geval dat je de komende tijd geen aankondiging hoeft te verwachten:

                    

16 minuten aan gameplay en spoilers van een hele Mirror’s Edge: Catalyst-missie

                       

Herinneringen en Pokémon-nostalgie met Shigeru Miyamoto

                        

Dit krijg je als je Minecraft speelt met pa en/of ma

My dad likes to leave me messages in his Minecraft server

                        

Ocarina of Time’s Gerudo Valley wordt er niet lelijker op in Unreal Engine 4

                      

Stealth-actiegame Shadwen komt in mei naar PC en PS4

Trine-ontwikkelaar Frozenbyte heeft via de PlayStation Blog bekendgemaakt dat stealthgame Shadwen, waarin de tijd alleen beweegt als de speler dat doet, in mei uit zal komen voor PS4 – dat is tevens de release window van de PC-versie. Check de aankondigingstrailer van de PS4-versie hieronder:

                        

Driewerf hoera voor maandag. Succes en tot later!

Sleep

REACTIES (38) 

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord