Hoe een game de wereld veranderde: de geschiedenis van DOOM (deel 1)

Geplaatst: 15 maart 2020 om 12:00Aangepast: 16 maart 2020 om 14:42
Het is 1993. De pizzadozen bij id Software zijn opgestapeld tot bureaubladhoogte. Je zou het niet zeggen als je er rondloopt, maar geen gamestudio in de wereld geniet op dat moment het zelfvertrouwen van id Software. Dat zelfvertrouwen is zo groot dat de studio uit het niets een persbericht ‘online’ plaatst. De eerste zin: ‘In 1993, we fully expect to be the number one cause of decreased productivity in businesses around the world.’
Ron VorstermansFreelancer journalist en eindredacteur van Gamer.nl. Hoort sinds 2007 bij het meubilair.

Lees Meer


Power UnlimitedLaden..
Power UnlimitedLaden..

Opmerkingen

Login of maak een account en praat mee!

Er zijn nog geen reacties geplaatst.Login om een reactie te plaatsen.

Gerelateerde artikelen

Meer artikelen tonen
Power UnlimitedLaden..
Power UnlimitedLaden..
Power UnlimitedLaden..
Power UnlimitedLaden..